FASADA
zawartość Twojego koszyka
0 szt.  o wartości: 0,00 zł
Koszyk
Moje konto    
Kategorie
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Nowości
Zobacz wszystkie
Producenci
Waluty
Język
Polski Angielski Niemiecki Rosyjski
Informacje
Kontakt
FAX
32 677 10 42
Tel
32 671 52 94
Tel
32 677 10 42
Godziny działania sklepu
PONIEDZIAŁEK -PIĄTEK 8.00-18.00 SOBOTA 8.00 - 14.00
Biuletyn
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy biuletyn.
E-mail:
Twoje imię:
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 1 Gość
 online.
Regulamin

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego FASADA


Sklep internetowy, działający pod adresem www.fasada.net.pl , prowadzony jest przez firmę 
P.P.H.U. FASADA Witold Kurek - hurtownia art. przemysłowo - budowlanych
ul. Paderewskiego 14, 42-400 Zawiercie. NIP 644 24 98 514, Regon: 241 16 19 08.

Nr konta  bankowego :  ING BANK ŚLĄSKI  S.A.  80 1050 1591 1000 0090 6744 4696

 

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Oferta przedstawiona przez sklep FASADA na stronach internetowych nie stanowi oferty
w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. 


Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.fasada.net.pl,  telefonicznie
lub e-mailem.

Zamówienia poprzez stronę www.fasada.net.pl mogą składać klienci, którzy założyli indywidualne konto w sklepie fasada.net.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie klienckim oraz klienci nie posiadający konta klienta w sklepie fasada.net.pl.


Obsługa zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia przez kupującego,
po przez kliknięcie w specjalny link, który zostaje wysłany na adres e-mail Klienta w chwili złożenia zamówienia lub po telefonicznym potwierdzeniu przez Klienta faktu złożenia zamówienia.  Zamówienie, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 3 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane.

Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora przyjmującego szybkie płatności internetowe.  Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 30 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane).

Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu przekazania zamówienia
do wysyłki (status transakcji - GOTOWE).

Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie:  Tel/fax 032 671 52 94,

0 698 281 776 lub e-mailem pod adresem fasadazawiercie@neostrada.pl.

Klient nie może anulować zamówienia, którego rozpoczęto realizację (np. zamówiono towar u producenta) lub już zostało wysłane.

Sklep internetowy zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Klient zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.

 

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania
i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.  

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się
w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.  

Nabywca podczas składania zamówienia może wybrać tzw. "Odbiór osobisty" i odebrać zamówione produkty bezpośrednio w siedzibie sklepu internetowego.


Koszty przesyłki zawsze pokrywane są przez nabywcę. Koszt dostawy ustalany jest każdorazowo z Klientem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e – mail.


Po otrzymaniu towaru klient powinien sprawdzić jego zawartość w obecności osoby dostarczającej towar. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub uszkodzeń konieczne jest spisanie protokołu uszkodzeń, gdyż jest to jedyna możliwość dochodzenia przez sklep internetowy lub klienta odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej.

 

Zwrot bez podania przyczyny. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"  Klient w ciągu 10 dni od daty odebrania zamówienia może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w sklepie.

Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon)
oraz wypełnionym Formularzem zwrotu.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez klienta, widniejącej
na dokumencie sprzedaży (paragonie, fakturze VAT). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu
14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym
na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt przesyłki do klienta (uwzględniony
na dokumencie zakupu - paragonie, fakturze VAT) i koszt odesłania towaru przez klienta
nie podlegają zwrotowi.


Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu FASADA.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane
z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki
i rozpatrzeniu reklamacji.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.
Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiany wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.



 

 

 

 

 

 

Powrót
2206045 wywołań od 25 November 2009